ادلب: سراقب: شهيد وثلاثة جرحى بينهم رضيع إثر إطلاق الأمن والجيش النار على مظاهرة خرجت في المدينة لنصرة حماه ودير الزور، وقامت بقطع طريق حلب-دمشق، كما قام الجيش بقصف الحي الشمالي بقذيفة دبابة فأصابت شاحنة كبيرة وأحرقتها، وينتشر الآن القناصة على خزان المياه قرب المركز الثقافي وعلى سطح معمل الزيت، وتعزيزات أمنية في طريقها إلى المدينة الآن.
Idlib: Saraqeb: one martyr and 3 wounded one of them is infant after shooting on a demonstration by security forces and army. This demo came out in solidarity with Hama and Deir Ezzor, and the demo cut the way between Aleppo and Damascus. Also the army shelled Al-Shamali neighborhood by tank shell which fell on on a lorry and burned it. Snippers are spread over water tanks near cultural center and on the roof of oil factory.. Security enhancements are in their way to the city now.





















